czwartek, 26 sierpnia 2010

Crazy, crazy, crazy, I go crazy ...

























Marta: tiszert Pimp underground wear Barcelona, spodenki New Yorker, buty Topshop, bransoletki H&M

Dorota: tiszert Abercrombie & Fitch, koszula Vintage Hunters, szorty DIY - ze spodni noszonych w czasach podstawówkowych, buty Vagabond





Gdy byłyśmy dziećmi, tak wyobrażałyśmy sobie letni relaks amerykańskich dziewcząt. Highway, szortaski poddane obróbce ręcznej, tiszerty z nadrukami, koszula w kratę, kucyk i te sprawy...to była dla nas kwintesencja biwakowego szyku. ;)

PS Czy też darzycie sentymentem ten teledysk Aerosmith? ;)

49 komentarzy:

  1. Ogromnym sentymentem! Przez okres dojrzewania był moją definicją młodości :) Wszystko co na sobie macie, mogłabym mieć i ja, ale różowe plastikowe sandały bezkonkurencyjnie rządzą!:) Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle zmyślne. zdjęcia - cudne. różowe buty - bajka!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia!

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  4. oh tak teraz mam wielką fazę na takie koszulki tez bym je nazwała w stylu amerykanskim, wiec bardzo mi sie podoba!!
    super ze tak sie dopasowujecie razem że stylizacje są w tym samym temacie
    dziekuje za mile komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kreatywne zdjęcia bardzo! oczywiście dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądacie :) tak, kocham ten teledysk ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. jasne, ogromnym sentymentem, jako coś, co pokazał mi Tato, gdy poszukiwałam swojego gustu muzycznego :) rewelacja!

    ps. od 5 zdjęcia w dół - te podobają mi się absolutnie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia jak zwykle zachwycające! róż buty <3

    wpadnijcie:
    http://thefashionreflections.blogspot.com/

    xx
    karla

    OdpowiedzUsuń
  9. wasze zdjecia są zawsze takie klimatyczne.
    Za każdym razem jak wchodze na waszego bloga mam wrażenie ze nie jest polski, dopiero tekst pisany w rodzimym jezyku przypomina mi ze jednak Polki;) kapitalnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak więc ja również jestem fanką stylu amerykańskiego. Wielką fanką.
    A zdjęcia są zachwycające. Podoba mi się wasz styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak można tego nie pamiętać? wakacje między 4 a 5. klasą (albo jakoś tak), pierwsze kroki w nauce angielskiego - śpiewając z tylerem "what can i do, honey, i feel like the color blue" :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaa, co do Aerosmith - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. amazing photos! it looks like a professional editorial (:

    http://itscohen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. To jeden z moich ulubionych teledysków z czasów mojej wczesnej młodości:) Ech, wspomnienia odżyły dzięki Wam. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. wodne zdjęcia <3


    xoxo
    http://mariabros@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Marty koszulka rządzi. Aerosmith jest raczej zabawne niż sentymentalne dla mnie, no ale co ja tam wiem, wychowana na Spice Girls i Cannibal Corpse :]

    OdpowiedzUsuń
  17. prawdziwy american dream:D
    perfekcyjnie i stylowo jak zawsze:)
    P.S.uwielbiam aerosmith!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Co za piękne landrynki na nogach! A zdj z psem mnie rozwaliło, świetne:)
    Aha, Aerosmith nienawidzę, ale teledysk znam na pamięć - Liv Tyler jest tego warta.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia! I te czarne sandałki <3 Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. zdjęcia sa obłędne:) swietnie wyglądacie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. oj dziewczeta juz wczoraj chcialam skomentowac, ale cos bylo spieprzone z blogspotem. bo juz pierwsze zdjecia skojarzyly mi sie z klipem Crazy, wiec jak zobaczylam ze to swiadome nawiazanie piszczalam z radosci.
    kochalam ten teledysk! będąc mlodym dziewczęciem, marzylam o dzikich przygodach, szczegolnie tej z traktorzystą i darmowymi okularami, hihi. do dzisiaj po cichu marze o wielkiej wyprawie po ukurzonych autostradach (i o traktorzyscie)
    takie cukierkowe butki to tez powrot do dziecinstwa, bedac jeszcze mlodszym dziewczeciem probowalam je skonsumowac bo wygladaly tam smakowicie.
    caluje moje drogie!
    w.

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam was. jesteście takie kosmiczne. przypominacie mi trochę dziewczyny z Robots in Disguise :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zajebisty macie blog, i fajne sprzęty macie w domu.
    ajm impressed maj dirs.

    ej
    hahaha
    te różowe klapki moja mama sobie kupiła dla zwały w tkmaxxie do kąpania się w morzu ;D to topshop? ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. Katarzyna Smok Sm. - topszop, jak babcię kocham! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. zostałaś wkręcona:
    http://asia-rolbiecka.blogspot.com/2010/08/wkrecona.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. cudne zdjęcia! ♥

    http://waronclothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wkręcam Was do zabawy! Szczegóły u mnie na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiałam i uwielbiam ten teledysk do dziś, a wy wyglądacie wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Teledysk-tak, zdjecia-Tak, Wy-TTTAAAKKK :)

    OdpowiedzUsuń
  30. zostałas wkręcona:) spojrz na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  31. o mamo!
    wyglądacie przecudownie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiem czy Łódź jest piękniejsza, ale zapraszam i tak, przyjeżdżajcie! W październiku Fashion Week, więc tym bardziej, to się spotkamy ;)

    I powtórzę po raz kolejny: zdjęcia rewelacyjne!
    Pozdrawiam, Zohana ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham połączenie shorty&zwykły t-shirt. Uwielbiam też 'crazy' aerosmith :) Naprawdę fajne zdjęcia, postaram się zaglądać częściej do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie letnie zestawy i klimat zdjęć mega!

    OdpowiedzUsuń
  35. Gorgeous shots, And i adore you cute hair cut!

    Vanilah xx

    www.vanilah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. LansPudernice nominowane:)
    szczegóły u mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  37. dzięki za komentarz na blogu, fajnie tu u was, bardzo klimatycznie, będę wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  38. kocham te stare czasy! ten klimat wlasnie jak ze wspomnianego klipu..

    świetne zdjęcia odbić w wodzie
    no i czarne butki są super :))
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  39. robicie po prostu fenomenalne sesje!

    OdpowiedzUsuń
  40. Oldschool jakich mało:D Różowe plastiki po prostu rządzą no i Crazy to jeden z moich ulubionych hiciorów:D

    OdpowiedzUsuń
  41. Właśnie zdałam sobie sprawę z tego, że prowadzenie bloga we dwie jest genialnym pomysłem, bo przecież można sobie cykać foty nawzajem. Że też ja na taki pomysł nie wpadłam, tylko bujam się z marudnymi fotografami :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję za odwiedziny. Jesteście moimi ulubienicami pod każdym względem (zdjęcia, zestawy i GENIALNE teksty) tylko trochę jestem z natury wstydliwa i do tej pory pozostawałam "oglądaczem" ;)

    OdpowiedzUsuń