sobota, 23 kwietnia 2011

Mambo Sun







































Dorota: sukienka Noa Noa, żakiet vintage, rajstopy H&M Kids, apaszka Perpetuumobile, torebka i buty vintage

Marta: kurtka Whistles, dzwony Mango, torebka - prezent od Kachy, buty Topshop

Chciałyśmy aby posępności i monumentalności tradycyjnie stało się zadość, więc zaplanowałyśmy zdjęcia przy Mauzoleum Żołnierzy Radzieckich w sąsiedztwie Pól Mokotowskich. :D Niestety nie uwzględniłyśmy tego, że poza posępnym monumentem znajdują się tam też liczne groby, przy których wolałyśmy się nie wdzięczyć. Toteż w przypływie rezygnacji postawiłyśmy standardowo na krzaki, którym za pomocą Photoshopa udało się przydać marzycielskiego uroku.
Acha, zapomniałyśmy dodać, że w tym poście powróciłyśmy do 70’sowych inspiracji, ale to chyba każden jeden widzi. :)
Korzystając z tej tu okazji chciałybyśmy życzyć Wam też Świąt z jajem. :( Pozdro!


25 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :)
    zapraszam na mojego bloga: http://chwile-fotografi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna marynarka, rewelacyjne dzwony, no i świetne zdjęcia! Czyli jak zwykle jestem Wami oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie klimatyczne zdjęcia. :)

    pozdrawiam i życzę WESOŁYCH ŚWIĄT ! ! ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obie macie fantastyczne torebki!

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne zdjecia! podoba mi sie ich klimat!

    OdpowiedzUsuń
  6. obydwie macie cudne torebki! :)
    bardzo podoba mi się to zielone wdzianko (płaszczyko/marynarka)

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo pomysłowe fotki. Podoba mi się marynarka. I wasze torebki są naprawdę fajne:) Pozdrawiam i zapraszam serdecznie tu:
    http://mess-around-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia!! Torebki genialne!!

    OdpowiedzUsuń
  9. jestescie swietne!
    wesołych świat

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudernice jesteście zupełnie nieziemskie
    a Wasze pomysły na kreacje i zdjęcia inspirują:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie zdjęcia magiczne! :O
    marynarka vintage genialna! :D

    http://flashnfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka bardzo mi się podoba :) Ciekawy klimat zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczne zdjecia i outfity:) szczegolnie te torebki:)oczywiscie obserwuje i bede zagladac:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak siostry, wszedzie razem! lubie kolorystyke i kozuszek!

    OdpowiedzUsuń
  15. ta torebka od Kachy jest suuuper!
    a plenerek w krzakach też niczego sobie
    Pozdrawiam Was serdecznie dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaaaa,ŚMIETNIKOWE LANS-PUDERNICE(wchrzaniłabym myślnik)to byłaby moja wymarzona nazwa bloga,o ile oczywiście zdołałabym na nią wpaść w swoim czasie...idealna! pudernice,jakież to piękne! Jesteście moim osobistym zmartwych-wstałym Jezuskiem i czym tam chcecie,jak to możliwe,że was jeszcze nie widziałam? Podoba mi się wszyściusieńko od stylu pisania,poprzez klimat zdjęć,po ciuchy rzecz jasna. Wreszcie nie wystawa haemu,wreszcie nie nie-przyzwoity kult lumpa,który doprowadza do arcy-szmaciarskiego wyglądu(i to bonusowo całkiem nieświadomie).
    W dodatku jedna z was na ameliowe włosy z którymi mam związek emocjonalny niemalże,bo takąż fryzurę nosiłam pół swego krótkiego życia i mam zamiar do niej jeszcze wracać nie-raz.
    Zdaję sobie sprawę,że taki wybuch entuzjazmu wygląda dziwacznie,niemniej-ni mniej,ni więcej,tylko WOW,zawiadamiam,żeście twórczyniami mego nowego,ulubionego,polskiego bloga,amen
    I ukłony Pudernice!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia, śliczna stylizacja, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cieszę się, że marynarka ode mnie zyskała drugie życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia i okazuje się, że można pokazać modę bez zbędnych piredoł jak w magazynach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miny macie genialne. jakby Was ktoś zaczarował

    OdpowiedzUsuń
  21. piknie baby!lubie te rudo butelkowe kolory, najlepsze! a i kurtka bezowa bym nie pogardzila.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog! Świetne zdjęcia :D Jesteśmy pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń