poniedziałek, 3 października 2011

Lullaby































































Dorota: sukienka Polar Summer (Teskoblog Store), wisior DIY, pierścionek z allegro, buty Vagabond

Marta: sukienka Topshop, kurtka Bershka, wisior InFashion Outlet, buty Vagabond


Chwilowo zrezygnowałyśmy z grozy „postnuklearnych” krajobrazów na rzecz grozy rodem z „Osady”. Aby uzyskać pożądany efekt, udałyśmy się do letniej rezydencji Marty, gdzie wygenerowałyśmy dymy i przywdziałyśmy mroczno-romantyczne szmateczki. Osiągnęłyśmy intrygujący rezultat: Dorota prezentuje się niczym połączenie muzy Tima Burtona i grottgerowskiej żałobnicy, a Marta jak niezdrowa bohaterka filmów niemieckich ekspresjonistów. Reasumując, obydwie wyglądamy jak obłąkane córki Edgara Allana Poe, którego zresztą bardzo cenimy. ;)
Pozostawiamy Was z hitem idealnym na początek jesieni. Miłych smęteczków, pozdro!


34 komentarze:

  1. mam te same vagabondy :) może wkrótce pokażę. śliczna ta jasna sukienka, szczególnie ma urodziwy tył. żeście zadymę w ogrodzie zrobiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kostki nasztyjnik <3
    www.swiat-tiny.blogspot.com zajrzyj i dodaj się do obserwatorów : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Robert S. chciałby Was w zespole :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mrocznie i sielankowo zarazem, pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Martowa sukienka - wooow!
    jak zwykle miałyście niesamowitą scenerię do zdjęć i genialny pomysł na nie. Zdjęcia z dymem robią świetną aurę, ma się wrażenie, że to moczary. Klimat burtonowski uchwycony na 5 z plusem. Poza tym uwielbiam Helenę Bonham Carter i takie właśnie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie drewniane płoty! <3 Bardzo klimatycznie :-)


    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastico! Wszystko mi się podoba - zdjęcia, ich klimat, Wasze buty :) Czekam na następne posty.

    OdpowiedzUsuń
  8. bajkowe zdjęcia.
    lubię ten wasz duecik ! Miło się ogląda ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing! I love these dresses, the shoes and the necklaces :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite zdjęcia i stylizacje!!! Z własna dusza i charakterem!!!
    niesamowite.
    Bardzo inspirujące
    Obserwuje i pozdrawiam :*:*:*:*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne Panie z Was i do tego The Cure:) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. klimat jest cudowny, wprost nieziemski! i obie stylizacje mi się podobają, są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. trochę upiornie, ale podoba mi się;-) zupełnie coś nowego!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie obłąkany duet:D Mnie się sukienka Doroty kojarzy trochę z uniformem pracownicy fabryki w czasach socjalistycznych, a trochę ze skromną sukienką wychowanki dawnego angielskiego internatu.. i na pewno nie jest to negatywne skojarzenie, bo nie mogę przestać na nią patrzeć z zachwytem!

    OdpowiedzUsuń
  15. Och, ten teledysk. Widziałam go raz i do tej pory nie jestem pewna, czy chcę powtarzać to doświadczenie... Ale sesja bardzo mi się podoba (myślę, że można to już uznać za zwyczajową reakcję na was), jasna sukienka jest niesamowita i świetnie zestawiona, a Dorota ma fantastyczną fryzurę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale soczysty kop październikowy na goteczki; miłość i serdeczności niezmiennie

    OdpowiedzUsuń
  17. Fotki mistrzostwo:)
    Świetna jest grafitowa sukienka!!!!
    Naszyjnik z kostkami - zazdroszczę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniałe zdjęcia!!
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia, podziwiam talent, pomysłowość i kreatywność! Bardzo przypadły mi do gusty te burtonowskie klimaty! Jasna sukienka - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. obie wyglądacie zjawiskowo, ale Dorota dziś absolutnie skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  21. wielkie wow!Że też wcześniej do Was nie trafiłam... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieekawa sesja:) Jasna sukienka bardziej przypadla mi do gustu. Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ojezu jaki niesamowity styl!! :ooo
    dodaje do obserwowanych bez gadania!

    u mnie na blogu rozdanie z HEAVY CROSS, zapraszam! :)

    http://alice-cross.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, świetne zdjęcia;-)

    zachęcam do obserwowania mojego bloga;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. super klimat, zdjęcia, stylizacja. bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczna sesja! Uwielbiam tą minę Marty jak patrzy gdzieś w górę:)

    OdpowiedzUsuń