środa, 26 września 2012

Nocturnal Me



Zgodnie z zapowiedzią oznajmiamy nadejście posępności w patetycznym wilanowskim wydaniu!  Musimy przyznać, że przejadły nam się wszechobecne latem pastele i z ulgą witamy powrót czarno-czarnych zestawów na warszawskich ulicach. Spowite w ten właśnie kolor i rozjaśnione wszelkimi możliwymi specyfikami, płoszyłyśmy w miniony weekend radosne rodziny spacerujące słonecznymi alejkami… a w komentarzu do poprzedniego posta CurlyFashion napisała, że nie wyobraża nas sobie w posępnym wydaniu – rozbrajające! ;) Wypadałoby w zasadzie wspomnieć o odzieży: Marta ma na sobie sukienkę w stylu drugiej połowy lat 60., a Dorota pozostaje wierna latom 50. w sukience vintage w stylu „New Look”. Chociaż sukienki nie są inspirowane modą tej samej dekady, stwierdziłyśmy, że tworzą całkiem zgrany duet. :)






















Marta: sukienka Peter Jensen for Topshop, torebka zwana Grobex - prezent od Doroty, buty Baldowski

Dorota: sukienka Perpetuum Mobile Vintage, pierścionek po przodkach, buty A&E Vintage Store






41 komentarzy:

  1. Obie sukienki przepiekne. Niech zyje czern!

    OdpowiedzUsuń
  2. posępne wydanie to przecież wasza specjalność - w pozytywnym znaczeniu tego słowa:) sukienki przecudowne, obie mogłyby zając honorowe miejsce w mojej szafie

    OdpowiedzUsuń
  3. W swej posępności jesteście Dziewczyny fantastyczne:) Uwielbiam Was oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie sukienki swietne, ale falbankowa tylko dla prawdziwych chudzinek, ja to juz bym wygladala przekomicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerń, któż jej nie kocha?
    Sukienka Doroty i torebka Marty: marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka mnie rozbroiła: "Grobex" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. obie macie przepiękne buciki :)
    no a czerń uwielbiam...zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten New Look jest zarazem bardzo wiktoriański.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym coś nowego napisać, ale po raz kolejny jest po prostu zachwycająco. Klimat jak zwykle rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem fanką i strojów i zdjęć! czuć klimat!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje, nie mogę oderwać oczu! Klimat niepowtarzalny, coś wspaniałego:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiamy zestawy czarno-czarne:))Od zawsze i na zawsze;) Obie wyglądacie fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mrocznie, klimat jak z E.A.Poe, choć suknie wtedy były dłuższe, ale nic to, kiedy wszystko gra i to świetnie :)
    Dorota ma genialną fryzure - jak zrobić tak ? :D Może by się zgrała i z blondem ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja jest trochę improwizowana ;) ale tutaj można zobaczyć, jak wykonać ją w wydaniu nieco bardziej dopracowanym: http://youtu.be/mtgMUPRp24I (jak widać z blondem zgrywa się całkiem dobrze!)

      Usuń
  14. Czerń, którą się lubi, a ja za czernią nie przepadam. Świetne buty, takie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale! Niczym wesołe wdówki (mam nadzieję, że się nie pogniewacie, ale to przez Grobexa on nasunął mi takie porównanie;). Sukienki cudowne, ale bliższa mojemu sercu jest ta Doroty:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka Doroty jest bliższa mojemu gustowi, co nie znaczy, że druga kreacja mi się nie podoba. ; >
    Dziewczyny, jesteście naprawdę niesamowite! Podziwiam Was. Zawsze zaskakujecie, chociaż trzymacie jakiś własny styl. Uwielbiam Waszego bloga!

    ___________________

    Przepraszam za spam. Jest to jednak dla mnie bardzo ważne.
    Pilnie szukam współlokatorki do dwuosobowego mieszkania w KOSZALINIE!
    GG: 39206092

    OdpowiedzUsuń
  17. urzekły mnie zdjęcia w tej nieco onirycznej scenerii :)
    zresztą kiecki i buciki równie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. DOSKONALE!!!LOVEE.Piekne zestawy!Cudowne..

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod wrażeniem, świetny klimat sesji, efekt końcowy rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Łapczywie pochłaniam widok Waszych sukien i butów, to wzornictwo to moja miłość!!!!!!!! a ta kopertówka...zaraz biegnę do pracowni i muszę coś takiego wymodzić!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dziękuję za inspiracje pełne mroku;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna kolorystyka zdjęć! nawet nie przypuszczałam, że Wilanów może wyjść tak mrocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Perfekcyjne stylizacje!
    Idealnie, mroczny klimat :):)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądacie zjawiskowo!
    Zdecydowanie popieram ciemne gorzkie stylizacje, o wiele bardziej mi bliskie niż słodycz koloru.

    obserwuję i pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajna, tajemnicza, stylizacja
    http://individual-form.blogspot.com/

    'Mateusz

    OdpowiedzUsuń
  25. Sesja zjawiskowa, klimatyczna, świetnie wyszło
    ***
    Zawsze zapraszam do siebie. Jestem projektantką, która swoją pasję realizuje na blogu. Będzie mi niezmiernie miło jak mnie odwiedzisz. Gdy uważasz, że coś fajnego robię zaobserwuj mnie, ja również się odwdzięczę.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne posępne Pudernice. Zachwycam się!

    OdpowiedzUsuń
  27. niech żyją Pudernice jako rodzinka Adamsów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. This photoshoot is wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  29. zakochałam się w tym wydaniu posępnym!
    A dzieci się nie znają :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Amazing photos!
    Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  31. fanyastyczne zdjęcia<3 pełen profesjonalizm
    obserwuje i zapraszam do siebie;)
    mr-joeblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo klimatycznie wyglądacie na tych zdjęciach - super!!

    OdpowiedzUsuń
  33. JESTEŚ niezwykle stylowa!!!<3:*
    obserwuję:)
    pozdrawiam z deszczowego Wrocławia:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie Wam dziewczyny w takim retro wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  35. Absolutnie fantastyczne stylizacje, chociaż ta Doroty bardziej przypadła mi do gustu:)Fantastyczne zdjęcia.Blog z duszą.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń