poniedziałek, 21 stycznia 2013

You


Przepraszamy za długie milczenie. Zimową porą stajemy się mało komunikatywne, poza tym nasz zapał blogowy nieco osłabł. Nie oznacza to oczywiście, że planujemy zakończyć działalność. Po prostu częstotliwość dodawania postów może być przez jakiś czas nieco mniejsza. Syberyjskie śniegi za oknem i atak świńskiej grypy sprawiły, że musiałyśmy zdecydować się na umiarkowanie porywające foto w piwnicy w ciepłej odzieży - Dorota w grubej bluzie z COS'a, a Marta w obszernym swetrze produkcji krajowej. ;) Główną rolę w tym poście grają jednak przyjaciółkowe naszyjniki ooh!Andy Jak tylko je zobaczyłyśmy, wiedziałyśmy że muszą być nasze!
Ponieważ wciąż pragniemy generować ciemność i mamy rozliczne pomysły zdjęciowe, postanowiłyśmy założyć konto na Flickr – zapraszamy do oglądania: http://www.flickr.com/photos/sexcrime1984/ . :)












Dorota: bluza COS, buty A&E Vintage Store, naszyjnik ooh!Andy

Marta: sweter - prezent, buty Ryłko, naszyjnik ooh!Andy

26 komentarzy:

  1. Nie ustawajcie w generowaniu ciemności, która w Waszym wydaniu jest (tu paradoks)niezwykle barwna :)i w dodatku przyprawiona niepowtarzalnym dystansem do Otchłani Mody, która lubi nadymać się niczym wydmuszka! Jest u Was profesjonalizm przy jednoczesnym braku zadzierania blogowego nosa w przekonaniu o wyjątkowości w sieciówkowym wydaniu! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym wszystkim. Poza tym może wasze posty nie ukazują się często, ale są takie dopracowane!

      Usuń
  2. Fajny klimat zdjęć. Widać, że macie swój styl i jest on genialny. Niebanalny i charyzmatyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne zdjęcia, śweitne zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że wróciłyście;) Kurcze pecha mam, wszyscy mają fajne rzeczy z COSa, a jak raz miałam okazję odwiedzić ten sklep w berlinie to tych fajnych rzeczy tam nie było. Taką bluzę chcę i taki piękny, ciepły krajowy sweter!
    Piwniczne klimaty w Waszym wydaniu dają radę, pierwsze i szóste zdjęcie podobają mi się najbardziej;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuje się - nie sądziłam, że piwniczne foty moga być tak intrygujące ;)

      Usuń
  5. Super stylizacja, bardzo lubię takie połączenia!!!Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny - super, że jesteście :)
    Obserwuję od dawien dawna, ale chyba to mój pierwszy komentarz. Jesteście oryginalne, wystrzałowe i bardzo inspirujące. Pozdrawiam Was serdecznie. Nie zmieniajcie niczego...oprócz stylizacji non stop oczywiście ;)

    a to moja siostrzyczka, jakby ktoś się nudził ;) http://marlenamaryem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie luźne ciuszki! Jakoś tak lepiej sie w nich czuje... ale oczywiście ostatnie pieniądze wydałam na krem intensywnie nawilżający i już jestem całkowicie spłukana :/.. ehh

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, a zdjęcia mają niesamowity klimat!

    OdpowiedzUsuń
  9. No i można powiedzieć, że kocioł grzewczy się wyłączył bo postow nie ma, szkoda bo blog ma genialne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem Waszego stylu! Bardzo prosto, ale z ogromnym pazurem! Fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. To że nie zyskałyście jeszcze ogólnopolskiej sławy za sprawą swojego bloga świadczy o nieodwracalnym zubożeniu estetycznym i intelektualnym tego kraju, albo i świata. niech mnie drzwi ścisną.

    OdpowiedzUsuń
  12. This was really helpful and gave me far more ideas.
    background removal service

    OdpowiedzUsuń
  13. Imponujący strój, zdecydowanie przypadł mi do gustu.

    Będziesz miała chwilkę to zajrzyj na moją stronę www gdzie prowadze bloga stricte o tematyce pożyczkowej.

    OdpowiedzUsuń